Shop Mobile More Submit  Join Login
Be Mine by Sankam Be Mine by Sankam
A little WoWentine greeting.

I actually thought of this gag late on Valentine's Day, so I could not have posted it on time even if I had wanted to. It's still Lunar Festival in WoW, right? Right??

That's Itbit, my gnome warlock who will one day rule Azeroth, and then she will show them. She will show them all.
Add a Comment:
 
:iconunclefester84:
UncleFester84 Featured By Owner Feb 7, 2011
:lol: it's useless, whatever career a gnome tries to do it'll only end up being cute :D
Reply
:iconteh-wend:
teh-wend Featured By Owner Mar 15, 2009
Dude, that's so great! And I am lame for not getting back to you sooner and of course the answer is yes. :)
Reply
:iconsankam:
Sankam Featured By Owner Mar 17, 2009  Professional Artist
Yay, you're alive. Er... what was the question again?
Reply
:icondevillo:
devillo Featured By Owner Jan 19, 2009  Professional Digital Artist
lol, My WoW Valentines card has the same title. Love your character though.
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Dec 5, 2008  Professional Writer
Intriguing.

^_^
Reply
:iconjackspicer29:
JackSpicer29 Featured By Owner Aug 18, 2008  Student Filmographer
I hope you make more drawings of her.
Reply
:iconnexeis:
Nexeis Featured By Owner Jul 17, 2008
I would liek to say hello to you on my female turan shamy ^.^ 70 on archlimond sever or soemthing like that lol
Reply
:iconsankam:
Sankam Featured By Owner Aug 6, 2008  Professional Artist
Heh, my only 70 is also a female tauren shammy! Solidarity sister! Also, moo.
Reply
:iconnexeis:
Nexeis Featured By Owner Aug 6, 2008
Oh thats awsome! I really dont ahve time to plaon mine since i have work then i come home to work on my art since im getting ready for collage and i want to practice. What sever is your cow on? XD
And since deer are one of my fav animals and i really like your comic...ill have to do a gift art for ya sometime! :3
Reply
:iconsankam:
Sankam Featured By Owner Aug 14, 2008  Professional Artist
Well... I do love gifts... ;)

Unguline is on The Scryers. Feel free to say hello if you are in the area. =)
Reply
:iconyurixp:
Yurixp Featured By Owner Apr 24, 2008
I love it - fav :D
Reply
:iconlasciateognesperanza:
As a troll warrior, I feel obliged to say two things:
(1) I hate hate hate hate hate hate you... and
(2) Please don't hurt me. Please? Guh. :(

...nice work here though. :D
Reply
:iconsankam:
Sankam Featured By Owner Feb 25, 2008  Professional Artist
Hey, my only 60+ character is a tauren shaman. I ain't a horde hater. (Well, Itbit does intend to make Thunder Bluff her personal stronghold, but that won't happen for a while yet. There's still time for the trolls to swear allegiance to her. ;) )
Reply
:iconbabaika:
Babaika Featured By Owner Feb 19, 2008
OMG! I like that! Her face is...is...PERFECT! =)

Yeah.. Lunar Festival is still in progress.
And only me, - newbie, - donno what that means +)))
Reply
:icongabycat:
Gabycat Featured By Owner Feb 18, 2008
hee! love the "subtle" Be Mine OR ELSE!
Reply
:iconfanartprof:
FanartProf Featured By Owner Feb 18, 2008
haha. nice. XD
Reply
:iconsdskuld:
SDSkuld Featured By Owner Feb 17, 2008
You're so silly. Have a drink!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 17, 2008
Image Size
155 KB
Resolution
639×800
Thumb

Stats

Views
2,920
Favourites
41 (who?)
Comments
17
Downloads
52
×